2. joulukuuta 2011

Joulu tuo shoppailun vai shoppailu tuo joulun?

Ostelen suht harvoin mitään netistä, koska olen enemmän hypistelijäluonne, minun tarvitsee nähdä tuote livenä ennen kuin olen vakuuttunut. Jep, olen juuri se tyyppi kaupassa, joka lääppii kaikkea tielleen osuvaa! Itseasiassa aika hämmentävää, etten muista milloin viimeksi oisin ollu oikein kunnolla kaupungilla pyörimässä.

Kaupoissa kiertelyssä on myös jotain sellaista hauskaa löytöretkeilyn makua, vaikkei mitään välttämättä tulisikaan kotiin asti kannettua. Jo kauniiden esineiden tai vaatteiden katsominen ja tunnustelu riittää saamaan hyvän mielen, sanoo luottokortiton materialisti..

Hmmkrhm

Tosiaan netissä shoppailun vähyys johtunee oikeasti suurimmaksi osaksi siitä, että himoitsen kaikkea maan ja taivaan välitä ei-Suomesta, eli jostain hyyyviiiin kaukaa.

Ja Far Far Away Landista osteluunhan tarvitaan usein luottokortti, millaista minulla, onneksi, ei ole. Joten useimmiten päädyn siihen lopputulokseen, että ihastun, rakastun, löydän jotain aivan mahtavaa joltakin nettisivulta, lisään linkin Suosikit-kansiooni ja Niin ja tietysti pyyhin ruudun hengityshuuruista ja nenänjäljistä.


Nyt kuitenkin päätin palkita itseni (en tiedä mistä) asialla, jota olen jo pitkään katsellut kaduilla, kaupoissa, koulussa ja jopa metsissä. Todella pitkään. Ja kun lopulta päätin tämän hankkia, meni sitten vielä pari kuukautta värin päättämiseen ja siihen, että aina kun olin valmis tilaamaan omani, oli tuote loppunut varastosta..
Joten kaiken sen pähkäilyn ja otsan kurtistelun jälkeen päädyin aina uudestaan siihen yhteen väriin, joka miellytti eniten silmää, joten sen täytyi olla oikea valinta. Jännityksellä sitte odoteltiin paketin saapumista postiin ja sitä, että olisko se väri yhtä ihana kuin kuvissa.



Ja se on just eikä melkein perfect!
Joko arvasit mistä paketista on kyse? ;)






Aivan, Kånken asettautui
 nyt minunkin asuntooni!




Ja vastaus otsikkoon: Joulu tuo ehkä shoppailun, mutta se ei todellakaan ole minun arvoasteikollani välttämättömyys. Ruokaa ja seuraa kiitos minulle jouluksi! Ja suklaata.

Ja pitäis varmaan hankkia jouluvalot, asunto ei näytä yhtään jouluiselta ilman jonkinlaista säihkettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aina saa postittaa mietteitä, ideoita ja ajatuksia!
Kaikki otetaan hymyllä vastaan :)